Werken bij

Huishoudelijke Hulp medewerker

Wat ga je doen?

Als Huishoudelijk medewerker A/B ben je verantwoordelijk voor het verrichten van ondersteunende huishoudelijke werkzaamheden bij cliënten thuis. Je houdt je bezig met het schoonmaken van de woon- en slaapkamers, keuken, toilet en badkamer. Wat je structureel gaat uitvoeren zijn zowel de dagelijkse taken als de periodieke taken. Je meldt veranderingen in de leefsituatie van de cliënt binnen je eigen deskundigheid aan de zorgcoördinator. Goede sociale vaardigheden zijn daarom van groot belang. Tevens is het belangrijk dat je weet hoe je met dementerende cliënten en/of cliënten met psychische klachten weet om te gaan.

 

Functie-eisen:

  • – LBO-niveau, liefst gediplomeerd tot thuiszorg A;
  • – Schoonmaakervaring en/of een schoonmaakopleiding;
  • – Zelfstandig kunnen werken;
  • – Servicegerichte instelling; zorgvuldig kunnen omgaan met materialen en middelen;
  • – Je bent in bezit van eigenvervoer zoals een fiets of brommer

 

Ons aanbod

Een functie in een collegiale en uitdagende werkomgeving, ingeschaald in FWG schaal 45 van de CAO VVT, afhankelijk van opleiding en ervaring. Een functie in een collegiale en uitdagende werkomgeving, ingeschaald in FWG schaal 10 aan de hand van de CAO VVT 1, afhankelijk van de opleiding en ervaring.

 

Solliciteren en extra informatie

Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geraakt en voldoe jij aan bovenstaande functie-eisen? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren. Je sollicitatiebrief en CV kan je mailen naar info@ebonythuiszorg.nl

Heb je naar aanleiding van de vacature nog vragen, bel dan voor meer informatie naar telefoonnummer:  06-11.19.77.29

 

 

Over ons

Uw welzijn is onze zorg  

“Professionele en toegankelijke zorg in uw eigen vertrouwde omgeving”

  EBONY THUISZORG  …